אירובי

מגוון רחב של חוגי אירובי בשיטות אימון חדשניות ובהנחיית מדריכי אירובי מקצועיים ומסורים: שיעורי אירובי מדרגה, אירובי דאנס, אירובי משולב ואירובי Rebok Deck.

שאלות או פרטים נוספים
נשמח לענות ולספק פרטים נוספים לגבי חוג אירובי ובנושא ההרשמה. חסכו זמן ופנו באתר >>
לבירור פרטים לגבי החוג או הרשמה
אירובי
בחיפה
אירובי
בנהריה
אירובי
ברמת ישי
אירובי
במעלות
אירובי
בעפולה

 

אירובי זו היא פעילות גופנית מאומצת המפעילה קבוצות שרירים גדולות לזמן ממושך. קיים מגוון רחב של פעילויות אירוביות. הפעילות האירובית מגבירה את קצב הלב ומעלה את צריכת החמצן בגוף. פעילות אירובית תורמת לשיפור הכושר הגופני וירידה במשקל. לתוצאות אפקטיביות מומלץ לעשות פעילות אירובית בתדירות של פעמיים בשבוע לכל הפחות. למטרת ירידה במשקל מומלץ להתאמן 3-5 פעמים בשבוע. משך הפעילות המומלצת היא 20-40 דקות. לירידה במשקל מומלץ אף להגיע לשעה. לפעילות אירובית בפרט יש קשר לרמת איכות החיים ובריאות. בימים של קידמה וטכנולוגיה ההופכות את אורח החיים האנושי לפסיבי עולה החשיבות של הפעילות האירובית ולה השפעה חיוביות על גופינו: חיזוק שרירים, שליטה על לחץ דם, שיפור מצב הרוח, שיפור המערכת החיסונית ותפקוד הלב, ועוד.